29 May 2006 ~ until today.

Salam,

Rezeki akhir Ramadhan, hari ni aku dapat reward untuk 10 tahun serviced. Aku masuk kerja 29 May 2006 actually dah 11 tahun aku duduk dalam company nie...moga cabaran mendatang dapat ditempuhi dengan jayanya.

Banyak department aku diberi peluang untuk belajar daripada jaga MCPE than MCPE + ATBPE (new product transfer) than let go MCPE focus  ATBPE than ATBPE + QZPE (new product transfer) than let go ATBPE focus QZPE than QZPE + FCPE than QZPE + FCPE + PXPE (support) than let go PXPE than dapat big task and big scope selama setahun untuk jaga FCPE + QZPE + QZPM + QZProd than selepas setahun ada beberapa big change berlaku dan others line kembali stable let go QZPM + QZProd dan final yang tinggal FCPE + QZPE. (berapa banyak then daaaaaa).

Tu belum peluang demi peluang untuk naik, asal dulu aku masuk sebagai fresh degree than masuk sebagai  Sr. Tech untuk MCPM tapi hanya bertahan untuk satu hari je.....hahahaha....ada kekosongan untuk Engineer MCPE so terus sambar gaji pun adalah naik sikit :(....hihihi....reason kosong sebab engineer asal ada masa seminggu je nak berhenti...damn ko nak belajar apa dalam masa seminggu je.....kendian selang 2 bulan pulak manager aku pulak berhenti...damnnn lagi sekali...hahaha so skang nie aku lah engineer aku lah manager.....peninggggg!!!!

Apa nak buat layan kan aje.... nasib baik semua kerja until manager lavel ko dah start kena kerah dan buat (kat sini banyak benda aku cepat belajar) so ini adalah salah satu reason kenapa step by step peluang datang daripada Sr tech ke engineer ke sr engineer than ke manager level....alhamdullilah.....rezeki anak dan isteri.

Peluang yang ada nie saya nak ucapkan terima kasih dan credit to team dulu MCPE, ATB PE, PX PE dan team skang FCPE and QZPE team dan terima kasih atas sumbangan korang. Kalau tak da support daripada korang tak akan ke mana. Kita bukan superman boleh buat semuanya dieorg adalah tulang belakang.

Sempena nak raya nie aku nak ucapkan juga selamat hari raya dan maaf daripada aku sendiri untuk semua terutama FCPE and QZPE team sebab termarah, tertegur, terbahan, tergelak dan ter ter yang lain...nie semua atas urusan kerja semata-mata.

Sekian daripada boss korang....hihihi


Comments

Popular posts from this blog

2017-03-19 Legoland Water Park

Jahanam israel.....!!!!!!

Umrah Pertama Dan Bukan Terakhir ~ Day -1 ~ Register And Preparation