2017-09-10 Lepak Chill Sambil Mama Meeting Di Hotel Equtorial Melaka

Salam,

Lepak Chill Sambil Mama Meeting Di Hotel Equtorial Melaka. Betul2 last minute plan, ingatkan tak nak pergi. Than terus mama kata jom la lepak sana.....apa lagi org dah request booking direct hotel tapi lepas futsal Danial baru shoot p Melaka. So 2 hari jadi babysitter, mama meeting kitaorg terjun tiruk kat kolam.

Rating pengalaman hotel bagi aku ekk:
9/10.


Pengalaman sendiri: Overall hotel aku review memang best sebab bilik ok nice, ada pool, ada wifi, ada bathtub than welcome view kat TV hotel siap mention nama Mr Mohd Hafiz than yang paling best 1st time aku rasa hotel yang provide new selection movie so malam memang boleh layan sampai ke pagi tgk movie (latest movie). Dengan price and last minute booking aku rasa sangat-sangat berbaloi.

Kenapa kurang satu sebab aku tak makan breakfest dia....sebab dia bagi 2 adult je untuk anak-anak takda....kalau nak ambik breakpest utk bdk2 plak RM26 per head darab dua dah jadi RM52 untuk dua orang. So aku p beli brekpest than makan dalam bilik je tak sampai RM20 untuk 3 orang siap boleh sambung makan lagi lepas berendam......hahahahaha


Abg Danial dgn berbaju futsal lagi terus ke Malaka.















 














Comments

Popular posts from this blog

2017-03-19 Legoland Water Park

Jahanam israel.....!!!!!!

Umrah Pertama Dan Bukan Terakhir ~ Day -1 ~ Register And Preparation