2017-03-18 until 21 Baguss Hotel And Service Apartment

Salam,

Entry kali nie just nak share tempat penginapan semasa percutian di JB. Since 20hb Feb aku dah start booking untuk semua kecuali tiket Hello Kitty sebab online bukak start 1st March.


Hotel: Baguss Hotel And Service Apartment
Duration: 3 Night.
Room Type: Deluxe Family with breakfest + TV + small refrigerator + 2x queen.
Price with GST: RM522.9 (RM174.3 per night).

Rating pengalaman hotel bagi aku ekk:
7.5/10.

Pengalaman sendiri: 
Lokasi bagi kitaorg center untuk semua cuma 20min ke legoland tapi easy access untuk ke tempat makan bagi aku byk tempat makan hipster area JB nie, danga bay, replica crown angsana mall. Tapi yang penting center untuk semua.

Untuk hotel aku booking via Agoda, dia bagi Deluxe Family dengan 2 katil size queen, bilik ada TV and peti sejuk. Air kat shower kuat puas mandi then bersih. Breakfest pun dia bagi untuk 4 orang so sebelum pergi Park leh bedal kenyang-kenyang dulu hanya makan tengahari je kat Park jimat sikit. Untuk 3 kali breakfest tak ramai orang pun, makanan banyak je, ada satu pagi tu dalam pukul 8.30pg hanya kitaorg jek yang sarap....hihihi

Cume bagi aku kawasan parking dia agak sunyi sikit walaupun ada orang jaga agak seram sikit tapi so far 3 malam duduk OK je.

















Comments

Popular posts from this blog

2017-03-19 Legoland Water Park

Jahanam israel.....!!!!!!

Umrah Pertama Dan Bukan Terakhir ~ Day -1 ~ Register And Preparation