2017-07-23 Kezutttan Birthday Aku @ Serai Paradigm

Salam,

Hari nie aku punya birthday yang ke 37 huhuhu...dah nak masuk 4 series weiii......

Komplot suprise birthday terjadi dalam hidup aku.....23 July Ahad nie actually kitaorg kat Kampung Tanjung Belanja Perak, nak balik KL sebab dah lepak since Jumaat malam. Hari nie juga aku kena masuk kerja lepas balik dari Perak so aku smpi dalam tgh hari then masuk kerja drpd pukul 2.00ptg smpi kul 5.00ptg sebab ada benda urgent nak kena update and email....tetiba ada video call masuk tgk mama and budak2 dah terpacak kat depan kilang kul 4.00ptg suprise pertama terjadi....since aku ada kerja dieorg pulak kena suprise kena tunggu sejam kat luar.....hahahahaha rasa kan..

Next dieorg ajak p makan kat paradigm, so ok la biasa kalau p paradigm tempat selalu aku p makan Chillis....layan jejalan slow2.....tetiba tak lalu Chillis pun....wife suh ikut je laaaa.....layan kan je mem besar nie....tetiba naik next floor pergi Restoran Serai....ehhh apa hal lak...tengok si gemuk kay tgh menyorok belakang pintu padahal aku ikut daripada belakang...dia plak kena surprise.....hahahaha

Masuk Restoran Serai tu ok la...kay je kot....sekali hambikkk ko.....ngan abah n mak aku sekali kawtim.....hahahahahaha cisss...igt dieorg balik rehat kat rumah lepas balik kat kampung sekali nie kerja nyeeeeee.....hihihi

Anyway thank you semua...luv u so much alll........

Geng komplot suprise kan aku...3 org nie




Rupanya ramai yang dah menanti















Comments

Popular posts from this blog

2017-03-19 Legoland Water Park

Jahanam israel.....!!!!!!

Umrah Pertama Dan Bukan Terakhir ~ Day -1 ~ Register And Preparation