My So Far 12 Years Journey At GKL 29052006 ~ 29052018.

Salam,

My So Far 12 Years Journey At GKL 29052006 ~ 29052018.

Dah 12 tahun aku duduk kat GKL. Doa dan harapan agar aku dipermudahkan urusan kerja dan Allah melindungi aku.

29052006 1st day aku masuk, aku dapat jawatan sebagai Senior Technican Maintainance. Tapi tak berpanjangan hanya merasa untuk satu hari sahaja. Petang hari sama aku dah kena interview untuk jawatan Process Engineer. Mungkin rezeki aku sebab ada seorang engineer nak resign dalam masa seminggu. Ko rasa apa aku dapat belajar dalam masa seminggu....hihihi boleh plak selang 2 bulan Manager aku pulak yang berhenti....hahahaha Rasa cerita nie aku pernah cerita masa service award 10 tahun. Tapi ini pengalaman paling berharga dan banyak aku dapat belajar.

Apa-apa pun harapan dan doa sekali lagi agar aku dipermudahkan urusan kerja dan Allah melindungi aku.

Jumpa lagi untuk posting tahun 2019 untuk tahun yang ke 13, Insyaallah.

Peace.

Comments

Popular posts from this blog

2017-03-19 Legoland Water Park

Jahanam israel.....!!!!!!

Umrah Pertama Dan Bukan Terakhir ~ Day -1 ~ Register And Preparation